God Morgon

Morgonen vaknar ~ stilla.

En värmande brasa, regnets smattrande mot plåttaket ~ kokkaffets ljuvliga arom.

Mammaveckan är över ~ en slags tomhet sprider sig i torpets alla hörn. Det går inte att komma ifrån saknaden är alltid lika påtaglig.

Önskar dig en fin tisdag .

Med värme

Carina

Författare: Carina Wallberg

Välkommen till min sida 🖤 Jag delar min vandring genom livet, mina tankar med dig, allt mellan himmel och jord. Sött & salt, surt & beskt. Livets skiftningar i dur och moll. Jag lever ett enkelt liv i ett litet torp på skogen i Dalarna. På torpet finns hundar, katter, getter och ett gäng höns. Jag gillar närheten till naturen, det äkta och omtänksamma i människan. Om jag vill ha en förändring i livet så behöver jag själv vara den förändringen. Ljus & värme Carina

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång